top of page

נמיביה // 29-31.05.2008

29/5 בוקר- ברגים ומנהלות לאוטו.

קניתי בטריה חדשה כך שהמקרר יכול לעבוד ברצף. אחה"צ קייטסרפינג- כיף גדול.

30/5 נסענו לסווקפמונד אחרי שעברנו באכסניית הנוער, בDUENS BP שהיו מלאים. נכנסנו לDESERT SKY עיר גרמנית צבעונית ותוססת במהלך היום. בערב יצאנו לפאב DRIFTERS והיה כיף מאוד, בעיקר אחרי שהבאנו את כולם לרקוד. בין היתר את רון, בחור ניו זילנדי (קיווי) שרוכב על אופנוע מקייפטאון לאנגליה לבד. דברן ושמח לעזור, ידע רב בנושאי מכוניות.

31/5 גלשתי בבוקר בTEBBELS BEACH. אחרי שיחה עם מרקו (קיבלתי את המספר מרוברט שפגשתי בג'פריס) הבנתי שלא יהיו גלים עד יום שבת (שבוע) ולכן החלטתי לחכות בסווקפמונד. בסופו של דבר נשארנו שבוע בסווקפן, שהיה מצויין. את טורסטון פגשתי אחרי שקיבל את הטלפון שלי ממרקו והתקשר להזמין אותי לגלוש.

בימים שלאחר מכן גלשנו בLONG BEACH TEBBELLS. חוץ מזה מכיוון שטורסטון טייס ויש להם מטוס יצאנו לטיסה מסביב סווקופ, רוב הטיסה הטסתי 50 רגל על קו החוף.

בערב יצאנו לברוהאוס ואיריס השתכרה עד שנרדמה בשירותים.

בערב לפני שעזבנו אכלנו ארוחה גרמנית בבית של טורסטון עם המשפחה שלו ועם קתרין וקתרין (שתי גרמניות שעובדות כמורות לגרמנית בנמיביה.

אבא של טורסטון ,הרמן הוא טיפוס והנה כמה מהגיגיו- "מי שאומר שהאפרטהייד היה רע הוא טיפש", יש לי כמה חברים שחורים שעובדים איתי וחלק מהם אפילו נכנסים לבית שלי" ועוד.

למחרת ארזנו את עצמנו ואת דוד ודינטה שהצטרפו אלינו. נסענו למושבת כלבי הים בקייפ קרוס, למרות אלפי כלבי הים והקור העז נכנסתי לגלוש בקייפ קרוס, שאין ספק שהוא אחד הגלים הטובים שגלשתי עליהם.

בהמשך היום המשכנו לספיצקופ SPITSKOP

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפני הטיול

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

טיפים שארז רשם לפני הנסיעה בחנות "למטייל" בחיפה

2+ צמיגים ספייר, אומים ספייר לגלגל כבלי התנעה סט פלאגים ספייר + מפתח, כבלי הצתה (מחבר מפלג לפלאגים) פיוזים מכל הסוגים, רצועות ספייר (אלטרנטור, מזגן, הגה כוח) מנורות פנימית וסט תיקון, קומפרסור שמן ספיי