top of page

דרום אפריקה // 24.03.2008

שלושת הימים האחרונים ביליתי במקומות "הומים" יותר והיה לי נחמד. מתי שאוכל אלך למקומות כאלה.

מה היה-

21/3 יום צלילות מדהים בסוקוונה. שתי צלילות ל18 מטר. להקות ענק של דגים צהובים, שני צבי ענק (1.5 מטר) מורנה ענקית (2.5 מטר) והמון דברים קטנים ואלמוגים יפים.


הצלילות היו עם חברת MOREY בבעלות של קלווין. בחור מאוד נחמד והכול מאוד מקצועי. בן היתר פגשתי את ניק בחור אנגלי (הודי) שהגיע לצלול עם קלווין 3 חודשים ומקווה לצבור ניסיון כדי להיות מדריך.

ישנתי בבקפקרסי בסוקוונה אצל ג'ון היפי שגר בקרוואן עם ביתו הקטנה דמיקה. הילדה שחורה (יפהפיה) והוא לבן. הבן אדם חי כמו בשנות ה60 ולא הפנים שהוא מנהל עסק. הכין לי ולניק ארוחת ערב ענקית עם המון בשר, דיברתי איתו וקיבלתי המלצות.


22/3 תכננתי ללכת לפסטיבל המוסיקה SPLASHY FEN לפי המלצה של ג'ון אבל הבנתי שהגגון חייב להיות מתוקן בדחיפות ולכן עצרתי בסנט לוסיה נכנסתי לBIB'S בקפקרסי עמוס במיוחד.


ביום למחרת עשיתי נסיעה לשמורה ושינרקול בקייפ וידל עם בחורה דנית שאי אפשר להבין מילה ממה שהיא אומרת. חוץ מזה פגשתי את ווין בחור מזימבבווה שלומד באוניברסיטה בדרא"פ (מדבר אנגלית מעולה) ועובד כמדריך תיירים, היה בסנט לוסיה עם קבוצה של 3 צרפתיות וצרפתי אחד – סטודנטים מחילופים.


בערב פגשתי את רינוס מהולנד וכרגע אני עושה את דרכי ביחד איתו לטיול בלסותו (אפגוש את בן שם וגם הוא יצטרף) רנוס בן 57 עבד בהולנד כמורה לפני 7 שנים פתח בקפקרסי בחרסקופ FRASKOP.

מאז הוא מבלה בערך 3 חודשים בשנה בדרא"פ ועכשיו הוא בחופש ומטייל במקומות שעוד לא היה בהם.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפני הטיול

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

טיפים שארז רשם לפני הנסיעה בחנות "למטייל" בחיפה

2+ צמיגים ספייר, אומים ספייר לגלגל כבלי התנעה סט פלאגים ספייר + מפתח, כבלי הצתה (מחבר מפלג לפלאגים) פיוזים מכל הסוגים, רצועות ספייר (אלטרנטור, מזגן, הגה כוח) מנורות פנימית וסט תיקון, קומפרסור שמן ספיי

טיפים - דרום אפריקה

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

bottom of page