top of page

נמיביה // 22-24.05.2008

22/5 צפונה מקיטמנשופ KEETMANSHOOP לQUEEVER TREE FOREST יער של עצי אלוורה ממין מדברי. שפני סלע, נמיות, נחמד.

בהמשך ל- GIANTS PLAY GROUND, תצורות סלע מרשימות, קוביות סלע גדולות מונחות אחת על גבי השנייה. נוצ, כאשר סלע רך נוצר בסדקים בין הדלורייט שהוא סלע קשה. הסלע הרך התבלה (נשארו רק קוביות הדלורייט)

בערב קמפינג בNAUTE DAM, סכר באגם וציפורי מים

23-24/5 פיש ריבר קניון FISH RIVER KENYON

החלטנו לעשות רק יומיים מתוך הטרק, כי נראה לנו מספיק. הגענו בבוקר, ולא איפשרו לנו לרדת כי היינו שניים והמינימום הוא שלושה. הרבה ויכוחים. לא עזרו. נאלצנו לחכות בתקווה שתגיע קבוצה. בינתיים מתברר שיש שתי מטיילות "תקועות" בואדי לאחר שאחת מהן נתקפה בחרדות. שאר הקבוצה המשיכה כדי להזעיק עזרה (המשך הסיפור- השתיים המשיכו לבד וסיימו את הדרך בשבעה ימים ולא חמישה ללא עזרה מבחוץ),

משיחה עם שתי בנות שהיו בקבוצה הן אמרו שהמסלול קשה מאוד וכו' וכ'ו... (הסתבר כמוגזם לחלוטין) למזלנו הגיעה קבוצה של דרום אפריקאים בערך ב13:00

המסלול-

הקפצה לHIKERS POINT, ירידה לערוץ כשעה וחצי. הקניון עצמו מלא מים זורמים עם בריכות קטנות- הלכנו כשעתיים בקניון עד חניית לילה. בחלק הראשון קשה למצוא עצים למדורה אבל בהמשך אין בעיה.

יום השני -המשך הליכה בקניון עד יציאת חרום ראשונה. היציאה הייתה ברורה מאוד (למרות מה שהבנות הגרמניות אמרו) והעליה למצוק גם ברורה ומסומנת ברוג'ומים.

לפני שיצאנו, המשכנו כ8 ק"מ למעיינות הגופרית מים חמים (רותחים!!) שנובעים בנביעה גדולה למדי ונשפכים לקניון. שווה ביותר. בעיקר 10 הבירות שהבאנו.

העלייה לנקודת התצפית מעל יציאת החירום ערכה כשעה וחצי, קבענו עם הנהג שיאסוף אותנו ב17:00. רק אחרי שעתיים הליכה, נזכרנו שאין לנו שעון ולכן הגענו לנקודה שקבענו בשעה שחשבנו שהיא 17:00 (למעשה היה עדיין 16:00).

חיכינו כשעה וחצי עד אחרי השקיעה שידענו שהיא בערך ב18:00 והנהג לא הגיע. מכיוון שהיה לנו רק ליטר וחצי מים תוכנית החרום שלנו הייתה ללכת את 20 הק"מ לשער השמורה בלילה. למזלנו הגיעו לפתע שני אופנוענים ששמעו ששכחו אותנו בלב המדבר הציעו לנו טרמפ באופנוע. כך נסענו 20 ק"מ בין התיקים בצד האופנוע.

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפני הטיול

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

טיפים שארז רשם לפני הנסיעה בחנות "למטייל" בחיפה

2+ צמיגים ספייר, אומים ספייר לגלגל כבלי התנעה סט פלאגים ספייר + מפתח, כבלי הצתה (מחבר מפלג לפלאגים) פיוזים מכל הסוגים, רצועות ספייר (אלטרנטור, מזגן, הגה כוח) מנורות פנימית וסט תיקון, קומפרסור שמן ספיי