top of page

דרום אפריקה // 10-18.05.2008

10-11/5 עדיין במוסל ביי כיף גדול עם החברים האחרים. יצאנו בערב לפאב (3 למעשה) והיו ארועים מעניינים (שיהודי/ צרפתי שרצה להרביץ לי כי בחורה אמריקאית התעניינה בי ולא בו, בחור דרום אפריקאי שקנה לנו 30 בירות, 20 סיידרים ובקבוק ייגרמייסטר ועוד) ביום גלשתי עם ביירון ב"דינג דנג" ריף רדוד מאוד גל נשבר ימינה ושמאלה ואין אף אחד (מחוץ למרסל בי, איפה שאתר הקמפינג, צריך לחצות את המסילה ולרדת לחוף)

12/5 ננסיעה לסטלנבוש לאזור היין שום דבר מעניין בערב היה משעמם

13/5 החלפתי את בולמי הזעזועים באוטו ונסעתי לקייפטאון. "סאקפלוור סטופ" בקפקרס, נחמד אבל שומם בחרתי בו בגלל שהוא היחיד עם חנייה בתוך הגדר.

14/5 השחרת חלונות בבוקר, בהמשך טרייד אין לגלשן ובערב יצאתי עם איקאה וחברה שלה מחיקה שלומדים בקייפטאון.

15-18/5 קייפטאון- רובן איילנד שווה רק בגלל הביקור בכלא בליווי אסיר ווטרפרנט, טייבל מאונטן- נסיעה לקייפ פנינסולה לחפש ג'ל, לא מצאנו אבל ראינו פול אובר וגלישה בדאנג'נס נקודה לגלישה בגלים גבוהים.

דרום אפריקה- סתם שטויות שיש

בילטונג- בשר (בקר, קודו, יען, ספרינגבוק...) מיובש שאוכלים עם בירה. YES A BRU, PSHH,YO - תגובות דראפ אפיניות הכל בהדגשה.

נקישה מהירה עם האצבעות כדי להדגיש משהו

מצא את ההבדלים: NOW, RIGHT NOW, NOW NOW, JUST NOW NOW= עכשיו RIGHT NOW= עכשיו- מיד NOW NOW= מתישהו בעתיד (ממש לא עכשיו) JUST NOW= דומה לקודם BROTHER FROM ANOTHER MOTHER בד"כ שחורים אומרים את זה

לחיצות ידיים לשחורים-

*משולשת, בוהן; רגיל ובוהן

* רגיל בנקישה

בגלישה- COOKING, GOTTA WAVE KIK טוב, סבבה, אחלה

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפני הטיול

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

טיפים שארז רשם לפני הנסיעה בחנות "למטייל" בחיפה

2+ צמיגים ספייר, אומים ספייר לגלגל כבלי התנעה סט פלאגים ספייר + מפתח, כבלי הצתה (מחבר מפלג לפלאגים) פיוזים מכל הסוגים, רצועות ספייר (אלטרנטור, מזגן, הגה כוח) מנורות פנימית וסט תיקון, קומפרסור שמן ספיי