top of page

דרום אפריקה // 01.05.2008


20-21/4 קופי ביי בבומסו, די ריק. בעיקר העברתי את הזמן במשחק קלפים עם העובדים ג'ס מדרבן, פאני- קייפטאון וניק מקייפטאון. כולם אלופים בפויזים אש. בזמן הגשם החלטנו לנסוע לשאבין (חנות אלכוהול בעיירות השחורות- בדרך כלל לא כדאי ללבנים להגיע אליהם לבד כי שם נמצאים כל הגברים השיכורים...) בגלל החלטה לא נבונה חציתי את הנהר הקטן בזמן הגאות. הנהרות נשפכים לים ובזמן הגאות הים נכנס לתוך הנהר והמפלס עולה. החצייה עברה חלק אבל אחרי 100 מטר הרכב גמגם ועצר.


אלה הדברים שבדקנו כדי לנסות להתניע:

חוטים וחשמל יבשים

ניצוץ בפלאג .(הוצאנו את המחבר, חיברנו פלאג אחר והנחנו על המנוע בזמן ההתנעה)

פתחנו את הדיסטרוביוטור (שני ברגים) וראינו שהוא יבש, כדי לפתוח אותו היה צורך להוציא את המצבר השמאלי.

זה לא עזר ולכן גררנו את הרכב חזרה לבומבו. (גרירה ניתן לבצע בהילוך שני, התנעה בדחיפה- לזרוק קלאץ' לשני כשהסוויץ' בON- אין צורך בסטרטר.

האוטו התניע רק למחרת ללא התערבות נוספת


22-23/4 מדומבי כ20 ק"מ, צפונית לקופי ביי פוייט ברייק מעולה עובד בזמן שפל.

בקבקרסי שמאוד מעורב בקהילה מסביב, בזמן גלישה פגשתי את הקייפטאון בויז' מיכאל וניל. בהמשך פגשנו את רוי גולש נשמה שגר בבקתה במדומבי ביחד עם חברתו השחורה.


25-29/4 צינסה CINSTA בקנירסי. גלים לא רעים (ביץ' ברייק) המים קרים. היד התחילה להתנפח והחום עלה. הרופא אמר שזה עכביש והתחלתי אנטיביוטיקה.

איקאה ההולדנית (30) הייתה הבחורה הכי מהממת שפגשתי עד כה. בגיל 18 "נפרדה" מהוריה מאוחר יותר סיפרה לי על התעללות של אביה. בגיל 20 סבלה מהתמוטטות עצבים ודיכאון עמוק. ובילתה 3 שנים בטיפול (הפסיקה לימודי משפטים) בהמשך למדה עבודה סוציאלית. אחר כך עבדה 6 שנים בקריביים כעוזרת אישית של מיליונר. חיה עם חבר 8 שנים אבל לא רוצה להתחתן. לא הצלחתי להבין בדיוק איך היחסים ביניהם עובדים (לפי עדותה היא כמעט לא מדברת איתו בזמן שהיא בדרום אפריקה)


המלצות לנמיביה מרוברט-

גלישה-

בין וולוס ביי וסאוקופמנוד (WALVIS BAY, SWAKOPMOND) משמאל לדולפין ביץ' ריסורט – GUNS פוינט שמאל.

מסביב לSWAKOPMOND הרבה מקומות

הדיונות והמלחה ב- SOSUSVLEI

שמורה פרטית- MT ETJO יש קמפינג זול איפה שעקבות הדינוזאורים

לקנות אישור לוולויציה WELWITSCHIA

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפני הטיול

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

טיפים שארז רשם לפני הנסיעה בחנות "למטייל" בחיפה

2+ צמיגים ספייר, אומים ספייר לגלגל כבלי התנעה סט פלאגים ספייר + מפתח, כבלי הצתה (מחבר מפלג לפלאגים) פיוזים מכל הסוגים, רצועות ספייר (אלטרנטור, מזגן, הגה כוח) מנורות פנימית וסט תיקון, קומפרסור שמן ספיי

טיפים - דרום אפריקה

דרקשברג- בגבול לסותו דרא"פ, ניתן לעשות טרקים לאורך החוף לקייפטאון. פלטנברג- ביי 8- עצירה יפה, חוף יפה הרמנוס- ניתן לראות ליוויתנים מהיבשה סדרברג- שמורה צפונית לקייפטאון, יש טרקים מפלי אוגרביס- שמורה י

bottom of page